עסקים למכירה

עסקים למכירה מוצעים בתחומים שונים, חלקם מסורתיים ואחרים מתקדמים. הם מפורסמים באתרי אינטרנט, בעיתונות ברדיו וכדומה. כל הרוכש עסק חייב לבצע בדיקה יסודית.  יש לערב עורכי דין, רואי חשבון ויועצים אחרים. רו"ח "עובד כדורי" עוסק בנושא שנים רבות וניתן לקבל ממנו מידע וייעוץ מקיף.

 

עסקים למכירה – למצוא את המתאימים ביותר לצרכים

עסקים למכירה נמכרים לאחר בדיקה מעמיקה של הרוכש. הוא ירצה לקבל לידיו מסמכים פיננסיים וכלכליים שחלקם הינם מבוקרים על ידי רואה חשבון, ובנוסף, אחרים כלליים יותר.

  1. דו"חות רווח והפסד.
  2. תזרימי מזומנים
  3.  תשקיפים לעתיד
  4.  צבר הזמנות
  5.  חוזים עתידיים
  6.  שמות לקוחות
  7. מסמכים המעידים על המבנה הארגוני של העסק.
  8. רשימת כוח האדם שבו. 
  9.  מסמכים נוספים  היכולים לשפוך אור על מצב העסק והפעילות בו. 

בעסקאות גדולות חייב הרוכש להצליב מידע הניתן לו עם מידע אחר המגיע עבורו ממקורות אחרים. כך לטובת חיזוק המידע, בדיקת אמינות, שלילת חשדות למידע שאינו נכון או מקיף ועוד. הוא משקלל את כל אלו ומקבל את ההחלטה הנדרשת והמתאימה לו.

 

קבלת החלטות

בשלב הבא ייערך משא ומתן היכול להתנהל גם זמן ארוך. במידה ושני הצדדים מתקרבים אחד לשני ונענים לבקשות ודרישות הדדיות מקובלות יש סיכוי טוב לעריכת ההסכם. הוא חייב להיות ערוך על ידי עורך דין מאחר וקיימים חוקים שונים שאין לסתור אותם בו. הסכם טוב מכסה את כל הפרצות הקיימות בעסקאות כאלו וקובע סעיפים ותת סעיפים מפורטים לפרטי פרטים. בנוסף, תרופות להפרות קטנות או עיקריות. חתימה עליו מעידה ששני הצדדים מסכימים לתוכנו ואז העסקה המורכבת יוצאת לדרך. כל צד יכול להיעזר בעורך דין מטעמו אשר יגן על זכויותיו מול הצד השני.

 

מציאת עסקים חמים למכירה – שירות וליווי מקצועי

מומלץ להיעזר בשירותי רו"ח "עובד כדורי" בעל המוניטין בתחום. הוא יכול לספק שירות מקיף מתחילת הדרך ועד לסיום העסקה המוצלח. השירות כולל ייעוץ פרטני, בדיקת מצב העסק, המלצות, מעורבות במשא ומתן ובהסכם וליווי כללי גם להמשך( אם השירות הזה יתבקש). השירות המקצועי ילווה ביחס אישי ואדיב. 

מציאת עסקים למכירה בליווי רואה חשבון

יד 2 עסקים למכירה

יד 2 עסקים למכירה מוצעים באתרים לאורך כל השנה. ניתן למצוא בהם עסקים אטרקטיביים בתחומים מבוקשים לצד אחרים שהינם סולידיים וקטנים ועוד. הרוכשים הפוטנציאליים רוצים בעסקה מסיבותיהם השונות. יחד עם זאת, כדאי לכל אחד מהם לבדוק היטב את מצב העסק ולהיעזר במומחים לתחום. רו"ח "עובד כדורי" מנוסה בעסקאות מכירה ורכישה וניתן לקבל ממנו ייעוץ פרטני.

 

עסקים חמים למכירה

יד 2 עסקים למכירה – הזדמנויות טובות

יד 2 עסקים למכירה מגיע לכל אדם בכל אזור בארץ בגלל התפוצה הרבה שלו. צריך לזכור כי העולם העסקי הינו דינאמי מאוד, ובין היתר, מאופיין בהחלפת בעלויות על עסקים בכל התחומים: ייצור, מסחר, שירותים וכדומה כך שהמבחר הינו רב. איש עסקים הרוצה למכור את העסק שלו יכול לפנות, למשל,  לבעלי עסקים בתחום בו הוא פעיל. הסיכוי להתעניינות מצידם הוא גבוה. במיוחד, כאשר הם רוכשים מתחרה , מרחיבים  חוג לקוחות ומגדילים את מחזורי עסקיהם במאמץ שיווקי מצומצם. יש להתכונן היטב למכירה: ההכנות הן בעיקר במסירת מסמכים כלכליים ופיננסיים המבוקרים על ידי רואי חשבון. במקרים של חברה אזי מאזנים שנתיים למספר שנים אחורה. כן, יהיה צורך להציג תוכניות עתידיות אם קיימות מידע על מצב הארגון וכוח האדם שבו, ועוד. המידע הנוסף חשוב גם לצורך הערכת השווי של העסק, כאשר ידוע כי המוניטין נקבע גם על פיו. 

החלטות הרוכש

החלטה אחת קריטית היא העסקה כדאית לרוכש והשנייה היא באיזה מחיר. בהנחה שהראשונה העקרונית התקבלה לחיוב הרי שאז ייפתח משא ומתן לגבי הסכום המבוקש, תנאי התשלום ופרטים אחרים. עסקים שבבעלותם נדל"ן הנמכר עימם יצטרכו לספק הערכת שוויו. כן, ייבדקו עלויות ציוד, מכוניות, חומרי גלם, מוניטין ועוד וכולם יוכנסו לתחשיבים. כאשר הכול מוסכם, ייחתם הסכם מפורט. 

 

ליווי צמוד של מומחה במציאת עסקים פעילים למכירה

מומלץ לפנות אל רו"ח "עובד כדורי" הבקיא בתחום. שירותיו נדרשים מאוד וכוללים ייעוץ, בדיקת נאותות, המלצות, מעורבות במשא ומתן ובעריכת ההסכם וליווי לאורך כל התהליך. השירות יחסוך כאב ראש רב ויבטיח מיעוט תקלות. הוא יכול אף ללוות את בעלי העסק גם בהמשך.

עסקים פעילים למכירה

עסקים למכירה יד 2 מוצעים בתחומים שונים שחלקם הינם מבוקשים מאוד. רוכשים פוטנציאליים מחפשים אותם גם כדי לייצור לעצמם הזדמנות להתקדם בחיים. הם עושים זאת מסיבות נוספות אבל בכל סיטואציה הם חייבים לבדוק היטב על מצב העסק. קנייה כושלת עלולה להסב נזקים כספיים ונפשיים ותמיד כדאי לקבל ליווי ממומחה לנושא.  רו"ח "עובד כדורי" מלווה יזמים בתהליכים כאלו וניתן לקבל אצלו מידע וייעוץ.

מוצאים לכם עסקים פעילים למכירה

 

עסקים למכירה יד 2

עסקים למכירה יד 2 – בדיקות נאותות על ידי הרוכש

עסקים למכירה יד 2 מוצעים בין היתר באתרי אינטרנט העוסקים בתחום. הם אמורים להיבדק היטב על ידי הרוכש. הרצון להיות עצמאי קיים אצל רבים המעוניינים לעבוד לפרנסתם בלי תלות במנהלים וגורמים אחרים ומסיבות אחרות. עסקים נרכשים בנסיבות שונות. לעיתים, יש הרוצים לפתוח עוסק מורשה או זעיר ולפתח אותו הלאה וככל הניתן. יש אחרים הרוצים לרכוש זיכיון המאפשר להם קבלת סיוע ותמיכה מהרשת המוכרת, כמו גם, מכירות בטוחות של מותג קיים. יש הרוצים להרחיב עסק קיים ולרכוש מתחרה לו או אחר המשלים פעילותו ועוד. יהיה צורך להציג בפני הרוכשים את כל המסמכים הפיננסיים והכלכליים של העסק הנמכר, על מנת שתמונת המצב שלו תהיה ברורה. כל המסמכים חייבים להיות מבוקרים על ידי רואי חשבון. 

תמחור שווי העסק

התמחור כולל נכסים שערכם ידוע כמו נדל"ן, מכוניות, ציוד, מיכון ועוד. ואלמנטים שמעריכם אותם כמו מוניטין המשקף מצבו בשוק. וכן, חוזים והזמנות עתידיים, סוג הלקוחות ואיכותם, ספקים, המבנה הארגוני, כוח האדם הקיים ועוד. הרוכש חייב לשקלל כל אלו בשיקוליו ולקבל החלטה מושכלת. השיקולים שלו הינם לטווח קצר אבל גם לטווח ארוך.

מחפשים עסק טוב למכירה? פנו לשירותיו של רואה חשבון מקצועי

לאחר שמוצאים נכס באתר יד 2 ובודקים עליו יש לערב במיידית מומחה בתחום. רו"ח "עובד כדורי" מכיר את כל התחום לעומק ומומלץ לקבל ממנו ליווי. שירותיו כוללים ייעוץ, עריכת בדיקת נאותות, המלצות, מעורבות במשא ומתן ובעריכת ההסכם, וליווי בכל תהליך הרכישה ואף לאחר מכן. חשיבות טיפוליו רבה מאוד ומקטינה את הסיכוי לטעויות בשיקול הדעת של הרוכש ו/או אחרות הנובעות מנושאים טכניים.

 

עסקים לקניה

עסקים לקניה מוצעים בתחומים שונים. יש מסורתיים כמו שירותים מזון ועוד, ואחרים חדשניים. כל אחד יכול לבחור את העסק המתאים לצרכיו.  תהליך הרכישה חייב להיות מוקפד מסודר וכולל בדיקת נאותות, קבלת מידע מבוקר ועוד. רו"ח "עובד כדורי" מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנו מידע וייעוץ.

עסקים לקניה – תהליך מורכב

עסקים לקניה מהווים הזדמנויות לרבים. יש המנהלים עסקים קיימים ורוצים להתרחב באותו תחום או בתחום משיק. התרחבות משמעותה לקוחות נוספים ואילו תחום משיק מגדיל את ההיצע והשירות הקיים ללקוחות הוותיקים ותורם לקבלת חדשים. אנשי עסקים בתחילת דרכם רוצים להיות זהירים וקבלת זיכיון מוכר של רשת ממותגת יתאים מאוד לאג'נדה הזאת שלהם. הם יקבלו תמיכה וסיוע ויוכלו לייצור הכנסות כבר מתחילת הדרך. כל עסקה מתחילה בבדיקות, עוברת דרך משא ומתן ומסתיימת בהסכם מסודר. בכל השלבים האלו כדאי לערב מומחים כולל יועצים משפטיים וכלכליים. כמובן, שאנשי עסקים אמורים להבין בתחום בו הם משקיעים כסף ומאמץ רב. כך יוכלו להתפתח היטב, להרוויח ולהתבסס כלכלית. כישלון יגרום לנזקים כספיים ואף נפשיים. במקרים חמורים ירתיעו מרכישת עתידית של עסק אחר, וחבל.

בדיקת נאותות

בדיקת נאותות למצב העסק כוללת קבלת חומר ומסמכים כלכליים שונים. הם אמורים להיות מבוקרים על ידי רואי חשבון. כך לגבי חברה בע"מ עם מאזן מסודר, עוסק מורשה כולל כל הדו"חות הכספיים, וכן הלאה.  כן יש לקבל מידע על מחזורי כספים, תזרימי מזומנים, רווחים ועוד. מידע נוסף על הלקוחות, הספקים, התנהלות הארגון יוסיף רבות לקבלת החלטה וגם יכול להוסיף ערך מבחינת המוניטין. לאחר קבלת כל אלו ייערך משא ומתן אשר אמור להבשיל לכדי הסכם מסודר שבו נכתבים כל הסעיפים והתת סעיפים החשובים. הסכם טוב נערך על פי  החוק וקשה לבטלו.

תיווך עסקים למכירה

מומלץ להיעזר ברו"ח "עובד כדורי" המתמחה ברכישות עסקיות ובהסכמים הנערכים לגביהם. הוא יכולים לייעץ, לבדוק את הדו"חות, להיות שותף להכנת ההסכם ובאופן כללי, ללוות את הרוכש ולמנוע ממנו ביצוע טעויות קריטיות. השירות ניתן במקצועיות רבה ועם יחס אשי לכל לקוח – ותיק או חדש.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עוד בנושא

    מכירת עסק

    מכירת עסק נעשית כאשר שני בצדדים לעסקה מסכימים לה. תחילת התהליך הינו במשא ומתן וסופו המוצלח בחוזה הנערך על פי החוק. לכל צד מחויבות משלו והוא חייב להתנהל על פי...

    המשך קריאה

    חברות למכירה

    חברות למכירה מוצעות בתחומים עסקיים רבים ויש ביניהן חברות קטנות וגדולות. רוכשים פוטנציאליים מגיעים לעסקאות כאלו מסיבות שונות. בכל מקרה, כדאי לכל אחד מהם לעשות בדיקה מקיפה על העסק ומצבו....

    המשך קריאה

    מפעל למכירה

    מפעלים למכירה יד שניה מפעל למכירה יכול להיות קטן או ענק בעל מחזורי פעילות גבוהים. רוכשים פוטנציאליים בוחרים את העסק המוצע באתרי יד 2 ובאתרים אחרים ומחליטים להתחיל בתהליך הבדיקה. שיקוליהם...

    המשך קריאה

    קניית עסק

    קניית עסק קיים קניית עסק נעשית למטרת פרנסה ורווח. הרוכש חייב לבצע בדיקות אודותיו כדי להבין מצבו. הדבר חשוב כדי לא להיכשל בעסקה שאמורה להרים אותו למעלה. בדיקה כזאת יש לערוך...

    המשך קריאה