זכיינות למכירה

זיכיון למכירה

זכיינות למכירה מוצעת על ידי רשת ממותגת המבקשת לפתוח סניף חדש או להעביר סנף פעיל מניהולה השוטף. לחילופין, היא יכולה להיות מוצעת על ידי זכיין קיים אשר רוצה להעבירה מסיבותיו הוא. כך, עקב רצון לפרישה, מחלה, שינוי מקום מגורים ועוד. בכל המקרים הנ"ל נערך משא ומתן בין הצדדים המתדיינים ונחתם הסכם שבו מעורבת הרשת. "עובד כדורי" רו"ח מתמחה בתחום הנ"ל ובנושאים עסקיים אחרים וניתן לקבל אצלו מידע וייעוץ.

זכיינות למכירה במגוון תחומים

זכיינות למכירה מוצעת בתחומים שונים והיתרון הרב ליזם הוא בקבלת גיבוי מהרשת ואפשרות לרווחים כבר מההתחלה. כך,  במסעדנות, בתי קפה ועסקי מזון אחרים, הלבשה והנעלה, סלולאר, רפואה, רוקחות ועוד. כל הסכם זכיינות למכירה כולל מספר תנאי ברזל. הזכיין מתחייב לשלם סכום כסף ראשוני שאינו מוחזר העובר  לרשת או לזכיין הפורש. בנוסף, שני תשלומים חודשיים לרשת. הראשון הוא תמלוגים הנקבעים באחוזים או על פי פרמטרים אחרים ממחזור המכירות, והשני סכום קבוע עבור שירותי פרסום, תמיכה וליווי שלה. בנוסף, מתחייב הוא לרכוש מוצרים ממנה ולנהל את הסניף על פי מדיניותה המוצהרת. הרשת מצידה, תערוך לו השתלמויות באחד מסניפי הדגל שלה וההדרכה הזאת תכשירו לניהול הסניף העובר לבעלותו. 

זכיינות למכירה – עסק לכל דבר ועניין

לאחר החתימה מתחילה פעילותו של  הזכיין. הזכיין צריך לקחת בחשבון כי  מעתה והלך הוא בעל העסק עם כל המשתמע מכך. הוא יהיה חייב להיות מעורב רבות, לנהל את כוח האדם, מערכת החשבונות, את ההתקשרות מול הספקים ועוד. הניסיון מוכיח כי סניף מצליח ממשיך לתפקד היטב וסניף שהיה פחות מוצלח יכול להתקדם עם ניהול מיטבי. 

מכירת זיכיון

מומלץ להיעזר ברו"ח עובד כדורי בעל המוניטין בתחום. הוא מכיר את הנושא לעומק ויכול לייעץ רבות עקב ניסיונו הרב. הוא יוכל לייצג את הזכיין היטב וכל שיפור והטבה בסעיף חשוב יוסיף ללקוחו רווחים מצטברים. הוא רכש את ניסיונו עקב מתן שירותים ללקוחות ממגזרים שונים לאורך השנים. הוא ישמח להעמיד את ניסיונו לכל לקוח – ותיק או חדש.

מוצאים לכם זכיינות מומלצת

זכיינות מומלצת 

זכיינות מומלצת מתאימה מאוד ליזמים רבים בנשמתם הנכנסים לראשונה לתחום העסקים. הם רוצים לעשות זאת בתנאים נוחים ובטוחים ככל האפשר. רצוי לכל יזם כזה להגיע עם ניסיון שצבר כמנהל או עובד באחת התחומים, כי כך הוא יכיר טוב את התחום מבחינה מקצועית, ניהולית וטכנית. החברה נותנת הזיכיון תשלים לו ידע על ידי השתלמות באחד מהסניפים שלה, תלווה אותו בתחילת הדרך ואף לאחר מכן. רו"ח עובד כדורי מתמחה בנושא וניתן לקבל ממנו מידע וייעוץ.

 

מציאת זכיינות מומלצת על ידי המרכז לזכיינות

זכיינות מומלצת באחד מהתחומים המובילים בתחום תסייע רבות לכל איש עסקים מתחיל. כאן ניתן למצוא סוגי עסקים מקובלים בתחום כמו: מסעדות, בתי קפה, גלידריות, חומוס ומזון מוכן אחר, אופנה הכוללת ביגוד ונעליים, סלולר, בתי מרקחת ועוד. לכל זכיינות יש תנאי קבלה והתקשרות שחייבים לקבלם. הם נקבעים בחוזה מפורט עליו חותמים. ראשית, יש לשלם לחברה סכום כספי שאיננו מוחזר עבור קבלת הזיכיון. בנוסף, שני תשלומים קבועים מדי חודש. הראשון הוא תמלוגים הנקבעים על פי אחוז מסוים מהמכירות, ובנוסף, סכום קבוע עבור פרסום, תמיכה, ייעוץ וליווי כללי. כמו כן, יש לרכוש את המוצרים ממנה או דרכה ולנהל את הסניף על פי מדיניותה. כל צד מרוויח מהעסקה. היזם אשר מוכר כבר בתחילת הדרך מוצר או שירות ידוע ובעל מיתוג ויכול לייצר הכנסות מהירות, והחברה המקבלת סכומי כסף מבלי להיות מעורבת בניהול הקשה והשוטף של הסניף.

 

זכיינות למכירה מוצאים בליווי יועץ עסקי מנוסה

יש יתרונות נוספים ליזם. סניף של חברה ידועה ממוקם במקום עם תנועת קהל ערה, בין אם זה בקניון מוביל או ברחוב ראשי וכדומה. הדבר מבטיח מכירות גם לקהל מזדמן ולא רק לזה המושבע. ההסכם לזכיינות מוכתב על ידי החברה שהיא הדומיננטית בהתקשרות אבל, במקרים רבים, מתחשבת ביזם בהתאם לנסיבות.

שירות וליווי מקצועי מומלץ לקבל ייעוץ מרו"ח עובד כדורי בעל המוניטין בתחום אשר יודע להשיג הישגים חשובים ללקוח בעת המשא ומתן ועריכת ההסכם. כל הקלה או הסכמה של החברה לטובת לקוחו יכולה לשדרג את מצבו ולהיות בעלת משמעות כספית רבה לטווח שנים.   

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עוד בנושא

    מכירת עסק

    מכירת עסק נעשית כאשר שני בצדדים לעסקה מסכימים לה. תחילת התהליך הינו במשא ומתן וסופו המוצלח בחוזה הנערך על פי החוק. לכל צד מחויבות משלו והוא חייב להתנהל על פי...

    המשך קריאה

    חברות למכירה

    חברות למכירה מוצעות בתחומים עסקיים רבים ויש ביניהן חברות קטנות וגדולות. רוכשים פוטנציאליים מגיעים לעסקאות כאלו מסיבות שונות. בכל מקרה, כדאי לכל אחד מהם לעשות בדיקה מקיפה על העסק ומצבו....

    המשך קריאה

    מפעל למכירה

    מפעלים למכירה יד שניה מפעל למכירה יכול להיות קטן או ענק בעל מחזורי פעילות גבוהים. רוכשים פוטנציאליים בוחרים את העסק המוצע באתרי יד 2 ובאתרים אחרים ומחליטים להתחיל בתהליך הבדיקה. שיקוליהם...

    המשך קריאה

    קניית עסק

    קניית עסק קיים קניית עסק נעשית למטרת פרנסה ורווח. הרוכש חייב לבצע בדיקות אודותיו כדי להבין מצבו. הדבר חשוב כדי לא להיכשל בעסקה שאמורה להרים אותו למעלה. בדיקה כזאת יש לערוך...

    המשך קריאה