הזדמנויות עסקיות

הזדמנות עסקית

הזדמנויות עסקיות מוצעות ליזמים באתרי תיווך עסקים. מדובר על מגוון עסקים למכירה אשר חלקם בתחומים אטרקטיביים מאוד. כל רוכש פוטנציאלי בוחר את התחום בו הוא מבין, מתמחה ובעל ניסיון. יחד עם זאת,  לפני עריכת ההסכם הוא חייב לבדוק היטב על העסק המוצע למכירה. רו"ח "עובד כדורי" מנוסה מאוד בתחום הנ"ל של רכישות עסקים וניתן לקבל ממנו מידע וייעוץ פרטני.

 

מהי הזדמנות עסקית

הזדמנות עסקית כדאי לנצל בגלל הערך המוסף שהיא מספקת. רכישת עסק מבטיח בתחום אטרקטיבי יכולה בהחלט להוות מנוף לפריצה כלכלית. עסקים כאלו ניתן לחפש באתרי תיווך העסוקים בתחום המציעים מגוון לרכישה באזורים שונים בארץ. רוכש פוטנציאלי יכול להחליט לגבי האחד המתאים לצרכיו ולבדוק אותו. רו"ח "עובד כדורי" מתמחה בייעוץ וליווי לעסקאות רכישה וניתן לקבל ממנו מידע.

 

איתור הזדמנויות עסקיות

הזדמנות עסקית יכולה להגיע ברכישת ישות עסקית דוגמת עוסק פטור, עוסק מורשה או חברה בע"מ. ניתן לנהל ולפתח עסק כזה והגדיל את הפעילות שלו. רכישת עסק במחיר טוב בתחום שאמור לפרוח יכולה גם מוגדרת ככזאת. עסק בתחום חם שעתידו לפניו הנמכר במחיר הוגן יכול אף הוא להיות אטרקטיבי וכדומה.

זיהוי וניצול הזדמנויות עסקיות

הזדמנויות עסקיות בישראל

הזדמנויות עסקיות אשר עשויות להביא שגשוג ורווחה יש לנצל היטב. מציאת הזדמנויות עסקיות היא דרך טובה להרחיב עסקים קיימים אבל גם דרך טובה ליזם בראשית דרכו להיכנס לתחום העסקי ולנסות להצליח בו. מומלץ לכל יזם מתחיל להיכנס לתחום שיש לו בו ניסיון קודם כשכיר, כמנהל וכדומה. יש לבצע בדיקת נאותות של העסק, ובין היתר, לבקש לקבל  דו"חות כספיים מבוקרים על ידי רואי חשבון. בנוסף, יש לבדוק רשימת לקוחות וספקים, מידע על הידע הארגוני בעסק, לבדוק נכונות של המוכר ללוות את הרוכש תקופת מה ועוד. בדיקה כזאת  עשויה לספק הערכה טובה גם למחירו של העסק. לאחר סיום הבדיקה מגיעים לשלב הסופי והוא ההתמקחות ובמידה ומגיעים להבנות יש לערוך הסכם שבו מכניסים את כל האלמנטים המוסכמים ואת התנאים.

 

ניצול הזדמנות עסקית

הזדמנות עסקית היא אחת הדרכים להתרחב בעסקים או, בכלל, להיכנס אליהם. היא מוגדרת כהשקעה סבירה או נמוכה במיזם שעשוי להצליח הרבה מעבר להשקעה. בהחלט יכול להיות מצב בו ההשקעה הנמוכה מתבצעת בעסק שכבר מראה אותות של הצלחה והכניסה נעשית בדיוק לפני פריצתו. ניהול עסק מצליח מאפשר להתקדם ולהתפתח מבחינה אישית, מקצועית, וכמובן, כלכלית. קיים מגוון אפשרויות למציאת עסקים מוצלחים. אחת מהן היא כניסה לשותפות עם שותף מתאים. שילוב מוצלח יכול להיות בין אדם המתמחה בפתרון בעיות מקצועיות עם אדם המומחה לשיווק ולניהול כספי. כאן כל אחד תורם את היתרונות היחסיים שלו בדרך לשגשוג. דרך אחרת היא לרכוש עסק קיים ולהיכנס לתוך מערכת קיימת עם הדרכה, ליווי, וכדומה. אחת השיטות הפופולאריות היא לקבל עסק בזכיינות בתחומים מגוונים: בידור, מזון, הלבשה, רפואה ועוד. תכונות נדרשות ובדיקות כלכליות.

 

הזדמנות עסקית למכירה

הזדמנויות עסקיות באינטרנט

אדם בעל חוש עסקי יכול לנצל מצבים שונים כאלו לטובתו. צריך לציין, כי כל אדם שרוצה להתנסות בעולם העסקי חייב להיות בנוי לכך מבחינת תכונותיו, כוח הסיבולת שלו, היכולת להתמודד מול עסקים אחרים באותו תחום, מול לקוחות, מול קשיים פיננסיים וכדומה. לפני הרכישה עליו לבצע בדיקות מקיפות כדי לקבל מושג אמיתי על מצבו הכלכלי והפיננסי של העסק.

שירותי רואה חשבון 

מומלץ לקבל שירות מאת רו"ח "עובד כדורי" בעל המוניטין. שירותיו הינם מקיפים ונוגעים בכל שלב בתהליך הרכישה. הוא יספק ייעוץ, בדיקת נאותות לעסק המוצע, המלצות, וכן, יהיה מעורב במשא ומתן ובהכנת ההסכם. השירות המקצועי יינתן עם יחס אישי ואדיב. על ידי תמיכה מקצועית שלו ושל עורך דין המתמחה בתחום ניתן לסיים את העסקה בהצלחה מרובה ולא תקלות טכניות ואחרות.

 

הזדמנויות עסקיות למכירה בליווי אנשי מקצוע

מומלץ לתכנן היטב את הרכישה ולהיעזר ברו"ח "עובד כדורי" בעל הניסיון. שירותיו מקיפים וכוללים ייעוץ, בדיקת מצבו הכלכלי פיננסי של העסק, המלצות לגביו, מעורבות במשא ומתן ובהסכם וליווי ככל הנדרש. השירות יינתן במקצועיות רבה ועם יחס אישי ואדיב.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עוד בנושא

    אתרי אינטרנט מובילים לפרסום "עסקים למכירה"

    ישנם מספר דרכים למכור עסק או למצוא עסק למכירה : שימוש ביועץ או מתווך עסקים. שימוש בלוחות פרסום אתרי אינטרנט של עסקים למכירה. פנייה ישירה לגופים או עסקים שלדעתכם יכולים...

    המשך קריאה

    אילו שיקולים נלקחים בחשבון בדרך לעסקה מוצלחת

    לכל עסקה יש שלושה היבטים: פוטנציאל ההפסד פוטנציאל הרווח ההסתברות שכל אחד מהתרחישים יקרה שלושת הפרמטרים האלה חיוניים לקבלת החלטה מושכלת ונכונה לגבי כדאיות העסקה, אך הראשון עשוי להיות החשוב ביותר. אם...

    המשך קריאה

    איך משקיעים בוחרים במי להשקיע?

    איך משקיעים בוחרים במי להשקיע על ידי בחינת המייסדים, הבעלים , מנהלים ואנשי מפתח מרכזיים בפרמטרים הבאים : 1.  IQ: Intelligence Quotient - אינטיליגנציה שכלית. יכולת אינטלקטואלית . 2.  EQ: Emotional  Quotient  -  אינטיליגנציה רגשית.  יכולת רגשית לדבר עם משקיעים. לקוחות. עובדים. ספקים. 3.  AQ: Adversity...

    המשך קריאה

    אסטרטגיות ומתווים של עסקאות מיזוגים ורכישות

    מרץ, 2022  מבוא ישנם מספר שיקולים אותם יש לקחת בחשבון בעת בחינת אסטרטגיה של טרנזקציות במיזוגים ורכישות (A&M) . ישנם מספר מתווים, שלהם היבטים בתחומים כגון :ממשלתיים, מיסוי רשות לתחרות, מתחרים, היבטי...

    המשך קריאה